جانم فدای رهبرم سید علی

تبلیغاتــــ advertising

آخرین مطالب سایت جانم فدای رهبرم سید علی


سپاهان درب
تصاویر: صفحه اول روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۷ مرداد
سناریوی تکراری دولت‌های دوم؟
گزینه «دور زدن تحریم ها»

۲۷۶ مطلب در تیر ۱۳۹۶ ثبت شده است

نظام بانکی از فردا قرار است که پا به پای برنامه‌ بانک مرکزی، طرح ضربتی برای ارایه وام‌های ده میلیون تومانی به زوج‌های جوان را آغاز کند. اکنون بانکها در حالت آماده‌باش قرار دارند.

سنتوری، نوزدهمین فیلم سینمایی داریوش مهرجویی است. مهرجویی این فیلم را در سال 1385 ساخت و پروانه نمایش دریافت کرد اما با وجود مجوز اکران، مسئولان وقت سینمایی اجازه اکران این فیلم را صادر نکردند. مهرجویی با شکایت قضایی، خسارتی قابل توجه برای این رویه از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دریافت کرد. علی، نوازنده چیره‌دست سنتور و خواننده محبوب جوانان ناگهان در اوج شهرت و موفقیت افسار زندگی را از دست می‌دهد و به بیراهه می‌رود... . سکانس هایی از این فیلم سینمایی را در «تابناک» می‌بینید.

حرکت غلتک با مچ دست، یکی از حرکت های موثر برای تقویت عضلات مچ و همچنین تا حدودی عضلات بازو است. در این ویدیو این حرکت را فرامی‌گیرید.

بسیار کسانی هستند که هیچ چیز از استایل و مد نمی دانند و این دنیا تازه ای برای آنها است. در این ویدیو به سه موردی که الزامی است که تازه واردان به مود بدانند می پردازیم.

The two men were each sentenced to 30 months jail after admitting making several flights to England carrying migrants. They were caught earlier this week leaving an aerodrome close to the port town of Calais.

«من دیه‌گو مارادونا هستم»، ششمین فیلم بلند سینمایی بهرام توکلی در مقام کارگردان است. این فیلم داستان یک اختلاف خانوادگی میان دو خواهر یکی از طبقه بالای شهر و دیگری از پایین شهر است. مهشید، دختر خاله متعلق به پایین‌شهر، از بابک، پسرخاله متمول خود که ساکن آلمان است، درخواست ازدواج می‌کند و بابک نیز می‌پذیرد. حال که بابک به ایران برگشته، اختلاف نظر در خصوص ادامه ازدواج این دو نفر، موجب مشاجره و منازعه بین خانواده این دو خواهر می‌شود؛ اما همه اینها تنها بستر یک داستان است... . گلاب آدینه، سعید آقاخانی، ویشکا آسایش، هومن سیدی، جمشید هاشم‌پور، بابک حمیدیان، صابر ابر، پانته‌آ پناهی‌ها، مهسا علافر، علی استادی، سارا بهرامی، سهی‌بانو ذوالقدر، میثاق زارع، محمد کارت و سجاد تابش مجموعه بازیگران اصلی هستند که مقابل دوربین هومن بهمنش فیلمبردار این اثر رفته اند. سکانس هایی از این فیلم سینمایی را در «تابناک» تماشا می‌کنید.

کوین میتنیک که یکی از معروف‌ترین هکرهای دنیاست توضیح می‌دهد که چه نوع برنامه پیامرسانی امن به حساب می‌آید و تا چه حدی می‌تواند در برابر ردیابی و تجسس مقاومت کند.

شرکت آلمانی زیمنس برخی ارتباطات خود با روسیه را در راستای تحریم‌های مربوط به شبه جزیره کریمه قطع کرد.

نخست وزیر عراق در دیدار با رئیس فرماندهی مرکزی آمریکا به بررسی راه‌های مبارزه با تروریسم پرداخت.

وزیر خارجه انگلیس تاکید کرد، کشورش در مناقشه کره‌شمالی در کنار ژاپن خواهد ایستاد

صفحات سایت
i> http://pnuna.avaxblog.com/
  • http://wp-theme.avaxblog.com/
  • http://niushaschool.avaxblog.com/
  • http://miiniikatahamii.avaxblog.com/
  • http://sheydaw-amirhoseiwn.avaxblog.com/
  • http://akhbar-irani.avaxblog.com/
  • http://tanzimekhanevadeh.avaxblog.com/